Nici PDO V-lifting i lifting brwi

Nici PDO pozwalają na wykonanie bezoperacyjnego liftingu oraz zabiegów konturowania twarzy oraz wygładzenia zmarszczek, a także dają wyraźny i trwały efekt odmłodzenia skóry. Dzieje się tak, ponieważ implantowane nici stymulują syntezę kolagenu i elastyny odpowiedzialnych za gęstość i sprężystość skóry. Po wykonaniu zabiegu rozpoczyna się stopniowy proces poprawy jakości skóry, którego efekty utrzymują się nawet do kilku lat. Efekty osiągane przez zastosowanie liftingujących nici PDO w zabiegach medycyny estetycznej są tak spektakularne, że porównywane, przez pacjentów i lekarzy, z efektami uzyskiwanymi w chirurgii plastycznej. Przy czym zabieg z użyciem nici jest jednym z najmniej bolesnych i inwazyjnych oraz praktycznie nie wymaga okresu rekonwalescencji. Nici są wykonane z polidioksanonu (PDO) – wykazującego pełną zgodność tkankową i całkowicie wchłanianego przez skórę. Zastosowane do produkcji nici włókno stosowane dotychczas w kardiochirurgii minimalizuje ryzyko alergii i powikłań – dlatego są chętnie stosowane w zabiegach medycyny estetycznej. Pierwsze efekty zastosowania nici są widoczne natychmiast po wykonaniu zabiegu.

WSKAZANIA

• V-lifting twarzy
• lifting okolicy czoła i korekta linii włosów
• podniesienie opadających brwi
• efekt foxy-eyes
• korekta opadających policzków tzw. „chomików”
• korekta nosa: uniesienie koniuszka nosa, skrócenie nosa, wyrównanie garbu i nierówności

EFEKTY

Przy zastosowaniu nici liftingujących – haczykowych efekt fizycznego uniesienia opadających tkanek jest widoczny od razu po wykonaniu zabiegu. W ciągu dwóch miesięcy od wykonania zabiegu następuje intensywna regeneracja tkanek
Efekt wyraźnej poprawy stanu i struktury tkanek poddanych terapii jest widoczny nawet do dwóch lat od wykonania zabiegu. Zabieg, w zależności od rodzaju i ilości nici trwa 15-45 minut. Zabiegom z zastosowaniem nici PDO można się poddawać przez cały rok, bez względu na panującą temperaturę i nasłonecznienie.

PRZECIWWSKAZANIA:

• ciąża i okres karmienia piersią
• choroby nowotworowe
• czynne choroby autoimmulogiczne oraz przyjmowanie leków immunosupresyjnych
• otwarte rany lub zmiany chorobowe skóry w miejscu planowanego zabiegu
• zaburzenia krzepliwości krwi i stosowana terapia przeciwzakrzepowa
• nieustabilizowana cukrzyca oraz żółtaczka

Technika jest przeciwwskazana u pacjentów z alergią lub udowodnionymi reakcjami negatywnymi na polidioksanon (substancję stosowaną do szwów chrurgicznych). Bezpośrednio po zabiegu u niektórych pacjentów występuje delikatny obrzęk, który zanika w ciągu kilku godzin. Przez pierwsze dni po zabiegu pacjent może odczuwać dyskomfort związany z implementacją nici oraz uczucie ciągnięcia.