Masaż twarzy KOBIDO

Uwielbiany przez miliony kobiet na całym świecie, które poszukują alternatywnych źródeł utrzymania zdrowej i pełnej blasku skóry, oraz chcą spowolnić oznaki starzenia się. Masaż Kobido to niepowtarzalna forma sztuki masażu która oznacza: „STAROŻYTNĄ DROGĘ DO PIĘKNA”.

Bazuje na tradycji medycyny chińskiej, ściślej mówiąc działamy na skórę poprzez naciskanie i pocieranie. Kobido jest nazywany liftingiem bez skalpela lub niechirurgicznym liftingiem twarzy. Fizjologiczne starzenie się skóry jest procesem nieuniknionym, jednak mamy wpływ na to, w jaki sposób proces ten będzie przebiegał. Medycyna estetyczna i kosmetologia oferuje kobietom całą gamę możliwości, ale trendy na rynku ulegają zmianom cyklicznie i nastaje czas powrotu do natury, do alternatywnych metod dbania o swoją urodę, w tym gęstość skóry, jej odżywienie oraz poprawę napięcia mięśniowego. Kobido jest nazywany również facemodelingiem.

Ta wielowiekowa tradycja wymaga elastyczności ruchowej, koordynacji pracy rąk i tempa pracy. Masaż jest głęboką kombinacją tradycyjnych japońskich koncepcji medycznych oraz różnych technik manipulacji rąk i palców. Tempo z jaką terapeuta wykonuje masaż oraz wszystkie etapy dążą do pracy w różnych aspektach. Podczas masażu jest czas na relaksacje oraz na stymulację skóry podczas której nastąpi produkcja składników mocno liftingujących skórę. Podczas pracy należy pamiętać, iż masaż Kobido nie powinien powodować bólu. Szybka technika sprawnie i płynnie pracujących dłoni może powodować odczucia na pograniczu bodźca bólu lecz nie powinna boleć. Masaż reguluje także bilans energetyczny ciała, zapewnia relaks i odprężenie skutecznie walcząc ze stresem, zmniejsza efekty bruksizmu, łagodzi bóle głowy oraz napięcia.

WSKAZANIA DO MASAŻU KOBIDO

• Zmęczenie i stres
• Odczuwalne napięcie w okolicy szyi, klatki piersiowej i owalu twarzy
• Migrenowy ból głowy